kompatybilność

2020/2019/2018/2017/2016 MacBook Pro, 2020/2018 MacBook Air, 2020/2018 iPad Pro, 2019/2017 iMac, iMac Pro, 2015/2016/2017 MacBook, Microsoft Surface Laptop 3/Surface Pro 7/Go, Google PixelBook Go, ChromeBook, Samsung Galaxy Tab Pro S, HP Spectre Convertible, Razer Blade, Huawei Matebook i inne urządzenia USB-C.

Wyprodukowano dla: 2021/2020/2019/2018/2017/2016 MacBook Pro i 2021/2020/2018 MacBook Air

Przeznaczenie: 2021/2020/2019/2018/2017/2016 MacBook Pro i 2021/2020/2018 MacBook Air, podwójny wyświetlacz Kompatybilny z Macbookami z chipem Apple M1

Koncentratory wieloportowe LINQ są kompatybilne z Thunderbolt 3.0 i USB 3.0/3.1. Upewnij się, że port USB-C hosta w Twoim urządzeniu jest zgodny ze specyfikacją USB 3.0/3.1.

Chociaż teoretycznie drugi koncentrator powinien działać, odradzamy to, ponieważ (w zależności od obciążenia portu) drugi koncentrator może nie mieć przypisanej wystarczającej przepustowości do prawidłowego działania. Dodanie drugiego koncentratora do naszego koncentratora wieloportowego może prowadzić do problemów z zasilaniem i niestabilności łączności oraz spowodować odłączenie naszego koncentratora od podłączonego urządzenia. Nie zaleca się łączenia łańcuchowego koncentratorów z naszymi koncentratorami wieloportowymi.

Koncentratory LINQ Multiport nie obsługują Apple Superdrive

Nie, odradzamy stosowanie rozgałęźnika lub dodatkowych konwerterów z naszym koncentratorem. Zasadniczo nie zaleca się podłączania rozgałęźników do koncentratorów typu C, ponieważ koncentratory pracują z ograniczoną przepustowością. Rozgałęźniki należy zawsze podłączać bezpośrednio do portu w komputerze.

Tak, nagrzewanie się koncentratora podczas użytkowania jest całkowicie normalne. Wyższe prędkości transmisji danych i/lub wyjście wideo 60 Hz przyczyniają się do wyższych temperatur roboczych. Należy pamiętać, że nawet gdy koncentrator nie jest używany, nadal może się nagrzewać, jest to również normalne.

Aby uzyskać optymalne dopasowanie, zalecamy podłączenie wieloportowego koncentratora MacBooka do MacBooka bez obudowy, ponieważ grubsze obudowy mogą uniemożliwić prawidłowe połączenie, ponieważ 2 złącza typu C wymagają pewnej głębokości włożenia, aby działały prawidłowo. Należy pamiętać, że dioda LED zasilania na koncentratorze wieloportowym zaświeci się po prawidłowym włożeniu.

W ramach rozwiązywania problemów zalecamy najpierw odłączyć koncentrator od komputera MacBook i odłączyć wszystko od koncentratora. Następnie najpierw podłącz koncentrator do swojego. MacBooka. To „ponowne uruchomienie” koncentratora powinno normalnie rozwiązać problemy z łącznością.

Jeśli problemy z łącznością utrzymują się, rozwiązaniem może być zresetowanie kontrolera zarządzania systemem Mac (SMC) i/lub pamięci PRAM/NVRAM komputera Mac. Czasami jest to konieczne do przywrócenia normalnej funkcjonalności systemu niższego poziomu na komputerze Mac, zwłaszcza w przypadku problemów związanych z zasilaniem i sprzętem.

Aby zresetować SMC i / lub PRAM / NVRAM, lubimy odnosić się do witryny Apple, aby uzyskać szczegółowe instrukcje w zależności od tego, czy twój model ma T2, czy nie.

https://support.apple.com/en-us/HT201295
Układ zabezpieczający T2: https://support.apple.com/en-gb/HT208862

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z wyświetlaniem HDMI, Ethernetem lub połączeniem USB, wykonaj poniższe czynności:

  1. Całkowicie wyłącz komputer.
  2. Odłącz wszystkie urządzenia od koncentratora wieloportowego i odłącz koncentrator od swojego urządzenia.
  3. Podłącz zasilacz USB-C bezpośrednio do urządzenia, aby zapewnić wystarczającą moc.
  4. Włącz urządzenie za pomocą przycisku zasilania. Po ponownym uruchomieniu urządzenia można ponownie podłączyć koncentrator wieloportowy i podłączyć inne urządzenia. Łączność powinna zostać przywrócona w normalny sposób.

W przypadku urządzeń Lenovo jesteśmy świadomi problemów z łącznością wynikających z oprogramowania sprzętowego i/lub sterowników urządzeń Lenovo. Oprogramowanie sprzętowe/sterownik urządzenia może wymagać aktualizacji.
Chcielibyśmy odnieść się do poniższej strony internetowej firmy Lenovo z dodatkowymi informacjami na temat aktualizacji oprogramowania układowego/sterownika urządzenia.

https://pcsupport.lenovo.com/ca/en/solutions/ht508988/